Retourneren

Ondanks dat we er alles aan doen om u de juiste keuze voor uw matras te laten maken, kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent met u matras. Daarom mag iedereen bij ons 14 dagen proefslapen. Wel vragen u wel om rekening te houden met het onderstaande.

Als u niet tevreden bent over de matras, dan brengen wij 10% van de aanschaf prijs in rekening als u deze retour stuurt. Dit doen wij omdat wij de matras moeten vervoeren van ons magazijn naar de winkel, of van het magazijn naar uw huis en nu ook weer terug. Ook moeten we hem daarna opnieuw verpakken.

Ondanks dat u er niet tevreden over bent, zijn er misschien wel mensen die deze matras willen hebben. Op deze manier kunnen we hem dan verkopen via onze koopjeshoek.

Je maakt ons het gelukkigst als je de plastic verpakking om de matras laat zitten. Maar we snappen het als je dan niet lekker kan slapen. Sommige klanten hebben daar geen moeite mee.

Als u de verpakking er vanaf haalt, vragen we u om de originele verpakking te bewaren. Ook vragen we u de matras dan zo te beschermen dat deze niet vies wordt. Het beste is om hier een matrasbeschermer voor te gebruiken.

Deze begint op de dag dat wij de matras bij je afleveren. Vanaf die dag mag je hem 14 dagen proberen.

Als consument zijnde heeft u het recht om uw bestelling binnen 14 dagen te annuleren. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Bedworld geretourneerd worden. 

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via verkoop@bedworld.nl of via
020-3030266. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 24 uur na binnenkomst van uw retour terugstorten.

Wij vinden u als klant erg belangrijk. Bij ons is de klant echt koning. Mocht u toch ergens een klacht over hebben, dan kunt u contact met ons opnemen en zullen we samen met u kijken naar een eventuele oplossing!